برنامه‌ریزی بازاریابی

شناخت بازار هدف محصول و برنامه دستیابی به مشتریان این بازار موضوعی فراگیر و عمومی است که اکثر کسب و کارها با آن درگیر هستند.

این خدمت پاسخی است به این نیاز و مساله.

شما ممکن است تولید یا عرضه کننده یک کالا و محصول باشید یا ارایه کننده یک خدمت.اگر برنامه درستی برای ورود کالا و خدمت خود به بازار نداشته باشید فروش رضایت بخشی نخواهید داشت.

پس از اینکه محصول یا خدمت شما شناسایی و کسب و کار شما مطالعه شد با شما در مورد اهداف بازار صحبت تا انتظارات شما مشخص شود.

بر اساس منایع معرفی شده و قابل تامین برنامه بازاریابی تدوین و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

خروحی این خدمت شامل موارد زیر است:

  • اهداف کوتاه مدت و میان مدت بازاریابی متناسب با امکانات کسب و کار و شرایط بازار
  • برنامه تبلیغات به عنوان یکی از ارکان و پیش نیازهای بازاریابی

بسته به مورد شامل تبلیغات در فضای مجازی،شبکه های اجتماعی،روابط عمومی یا هر نوع مدیا یا رسانه ای شود که می تواند مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار دهد.

  • برنامه بازاریابی

سندی که در آن به روشنی مشخص می شود که چه کاری، توسط چه کسی، در چه زمانی، چگونه و چه وقت انجام شود.

نکته مهم: این خدمت در طول دوره برنامه بازاریابی دارای پشتیبانی است.

زمان مورد نیاز

یک ساعت, هفت ساعت(یک روز)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برنامه‌ریزی بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *