طراحی لوگو و نشان تجاری

لوگو یا نشان تجاری عنصر اصلی از هویت دیداری یک کسب و کار است.

چیزی که با آن ارتباط برقرار کنند و با دیدن آن شما را به خاطر بیاورند، دوست داشته باشند و حتی به آن افتخار کنند.

لوگو ، آرم یا نشان تجاری ابتدا یک اثر گرافیکی است که بر اساس نام تجاری کسب و کار یا محصول طراحی و آفریده می شود.

این اثر ممکن است بر روی مدیای مختلف چاپ،درج و یا حکاکی شده و نقش ببندد.

در سالیان نه چندان دور در ایران مکتبی در طراحی نشان تجاری بوجود آمد که تلفیقی از تایپوگرافی و رمزنگاری بود. طوری که ببینده اثر باید معماگونه‌ای را حل می کرد تا متوجه شود نمایه ها ، خطوط و اشکال به چه چیزی اشاره می کنند.

هر چند که این مکتب  هنوز طرفدارانی دارد اما با نگاهی به لوگوها و نشان های تجاری معتبر جهانی متوجه خواهید شد که در مورد عموم آنها کاربرد ندارد.

امروزه زیبایی در عین سادگی و خوانایی نشان تجاری اهمیت بیشتری دارد.

با توجه به استفاده و برداشت های مختلفی که از عبارات لوگو، نشان تجاری، آرم و برند وجود دارد در نوشته مستقل دیگری به این موضوع پرداخته خواهد شد.

این خدمت چگونه ارایه می شود؟

  • گفتگو با مشتری و دریافت اطلاعات و نظرات و سلایق وی
  • طراحی سه اتود از لوگو ( بیشتر از سه اتود مشمول هزینه اضافه خواهد بود)
  • انتخاب یکی از لوگوها توسط مشتری
  • طراحی و تکمیل یک لوگو از سه اتود اولیه
  • انجام تا سه ویرایش بر روی لوگوی اصلی به درخواست مشتری( بیشتر از سه بار ویرایش مشمول هزینه اضافه خواهد بود)

خروجی این خدمت شامل موارد زیر است:

  • فایل گرافیکی لوگو به فرمت png و jpg به اندازه و سایزهای مختلف مورد درخواست مشتری برای استفاده در فضای مجازی و چاپی

توضیح:نرخ اولیه ۱۴ میلیون تومان، نرخ پایه انجمن طراحان گرافیک برای طراحی لوگو یا نشانه می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی لوگو و نشان تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *