مشاوره توسعه محصول

یکی از راههای افزایش فروش ، توسعه محصول است.

تنوع بخشی به محصول برای پوشش بیشتری از انتظارات مشتریان و افزودن امکانات و قابلیت به محصول،از مصادیق توسعه محصول است.

یک شبکه تلویزیونی برای جذب مخاطبین بیشتر اقدام به تولید و تهیه برنامه های جدید متناسب با سلایق مختلف می کند. مثل برنامه ورزشی، کودک، آشپزی و… .

این یک مثال برای توسعه محصول است.

در این خدمت با ارزیابی بازار، امکانات کسب و کار، قابلیت توسعه و مقیاس پذیری محصول،پیشنهاد توسعه محصول ارایه می شود.

یادآوری می کند؛ توسعه محصول در اکثر موارد نیاز به سرمایه گذاری چندانی در مقایسه با سرمایه گذاری برای محصول اصلی و اولیه ندارد و این ویژگی اصلی این ابزار و تکنیک است.

به عبارت دیگر در اکثر موارد با استفاده از امکانات مهیا شده برای محصول اصلی و اولیه، توسعه محصول صورت می گیرد با هزینه و زمان کمتر.

خروجی این خدمت شامل موارد زیر است:

  • گزارش شناخت کسب و کار،بازار و محصول
  • گزارش مطالعه بازار به جهت شناخت انتظارات مرتبط با محصول
  • پیشنهاد محصول جدید یا تغییر محصول فعلی یا افزوده شدن قابلیت به محصول
زمان مورد نیاز

یک ساعت, هفت ساعت(یک روز)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مشاوره توسعه محصول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *