تحلیل رضایتمندی مشتری و کاهش شکایات

در فضای رقابتی، بدون شک مشتری ذی نفع اصلی هر کسب و کار و رضایت او عامل بقاء و سودآوری کسب و کار است.

اگر کسب و کار انحصاری و بدون رقیب دارید یا مثل صنعت خودروی کشور، مشتری برای محصولات شما سر و دست می شکند و پیش خرید می کند، این خدمت خیلی به کار شما نخواهد آمد.

در غیر اینصورت و به دور از روش های فرمالیته و نمایشیِ نظرسنجی از مشتریان، باید به شکل درست و اصولی نظرات و شکایات مشتریان را دریافت و  تحلیل کرد و اقدامات مناسب برای افزایش رضایتمندی و رفع شکایت او انجام داد.

در این خدمت برحسب مورد از یک الگوی بین المللی با نام ISO 10002 هم استفاده خواهد شد.

خروجی این خدمت شامل موارد زیر است:

  • طراحی سازوکار دریافت نظرات و شکایات مشتریان
  • دریافت نظرات و شکایات مشتریان
  • بررسی و تحلیل آماری بر روی داده های دریافتی
  • برحسب مورد، مشارکت در فرآیند رسیدگی به نظرات و رفع شکایات(حل مساله)

 

 

زمان مورد نیاز

یک ساعت, هفت ساعت(یک روز)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تحلیل رضایتمندی مشتری و کاهش شکایات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *