اگر کسب و کار انحصاری و بدون رقیب دارید یا مثل صنعت خودروی کشور، مشتری برای محصولات شما سر و دست می شکند و پیش خرید می کند، این خدمت خیلی به کار شما نخواهد آمد.
در غیر اینصورت و به دور از روش های فرمالیته و نمایشیِ نظرسنجی از مشتریان، باید به شکل درست و اصولی نظرات و شکایات مشتریان را دریافت و تحلیل کرد و اقدامات مناسب برای افزایش رضایتمندی و رفع شکایت او انجام داد.
در این خدمت برحسب مورد از یک الگوی بین المللی با نام ISO 10002 هم استفاده خواهد شد.
خروجی این خدمت شامل موارد زیر است:
- طراحی سازوکار دریافت نظرات و شکایات مشتریان
- دریافت نظرات و شکایات مشتریان
- بررسی و تحلیل آماری بر روی داده های دریافتی
- برحسب مورد، مشارکت در فرآیند رسیدگی به نظرات و رفع شکایات(حل مساله)
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.