فرآیندهای کسب و کار وظیفه دارند نیازهای مشتریان و ذینفعان کسب و کار را دریافت کنند و آنرا مرحله به مرحله جلو ببرند طوری که اطمینان ایجاد شود در پایان محصولی با کیفیتی قابل تکرار به دست مشتری خواهد رسید.
وقتی صحبت از کیفیت می شود اشاره به ویژگی هایی نظیر؛ قیمت مناسب، تحویل به موقع و مرغوبیت محصول است.
و وقتی صحبت از قابلیت تکرار و پایداری در کیفیت می شود منظور اینست که تدابیری اندیشیده شود که در طول زمان کیفیت دچار نوسان و افت نشود.
خروجی این خدمت شامل موارد زیر است:
- نقشه فرآیندهای کسب و کار
- نمودار لاک پشتی هر یک از فرآیندها
- فعالیت های زیر مجموعه فرآیندها
- شاخص های کلیدی فرآیندها
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.