کسب و کار

فرایند

۵- فرایند به بیان ساده

فرایند به بیان ساده تو نوشته قبلی به منابع و عوامل موثر بر کیفیت یعنی؛ نیروی انسانی، ماشین آلات، مواد اولیه و روش ها و دستورالعمل ها اشاره کردم. توضیح داده شد که اگر شما کیفیت به دست میارید یا از دست میدید به احتمال بسیار زیاد ناشی از تاثیر این عوامله. در این نوشته […]

۵- فرایند به بیان ساده بیشتر بخوانید »

عوامل موثر بر کیفیت

۴- منابع و عوامل اصلی که کیفیت رو بوجود میارند، چی هستن؟

منابع و عوامل اصلی که کیفیت رو بوجود میارند، چی هستن؟ تو نوشته‌های قبل گفتم که سودآوری کسب و کار وابسته به رضایت مشتری به عنوان ذینفع اصلی کسب و کاره. رضایت مشتری هم وقتی به دست میاد که کالا یا محصول با کیفیت بهش ارائه بدید. حالا میخوام راجع به این توضیح بدم که

۴- منابع و عوامل اصلی که کیفیت رو بوجود میارند، چی هستن؟ بیشتر بخوانید »

کیفیت

۳- رضایتمندی مشتری در گرو کیفیت، اما کیفیت دقیقا چیه؟

رضایتمندی مشتری در گرو کیفیت، اما کیفیت دقیقا چیه؟ در نوشته های قبل به این اشاره شد که هدف هر کسب و کاری سودآوریه و برای سودآوری رضایت ذینفعان، به ویژه مهمترین ذی نفع یعنی مشتری اهمیت زیادی داره. برای بدست آوردن رضایت مشتری لازمه که به مشتری محصول یا خدمت با کیفیت بدیم. اما

۳- رضایتمندی مشتری در گرو کیفیت، اما کیفیت دقیقا چیه؟ بیشتر بخوانید »

رضایتمندی مشتری

۲- حواس‌تون به مشتری و ذی نفعان کسب و کارتون باشه!

حواس‌تون به مشتری و ذی نفعان کسب و کارتون باشه! وقتی یه کسب و کار راه می‌ندازین کلی ذی نفع دارین. یعنی چی؟ یعنی هر کسی که از کسب و کار شما مستقیم و غیرمستقیم تحت تاثیر مثبت یا منفی قرار می‌گیره. به طور طبیعی باید مهمترین ذینفع یه کسب و کار مشتریان اون کسب

۲- حواس‌تون به مشتری و ذی نفعان کسب و کارتون باشه! بیشتر بخوانید »

سودآوری

۱- درآمد و سودِ بیشتر، کی بدش میاد؟؟

درآمد و سودِ بیشتر، کی بدش میاد؟؟ یکی از دلایل اصلی راه اندازی هر کسب و کاری سودآوریه. مالک یا مسئولان هر کسب و کاری بخش عمده انرژی‌شون رو صرف این موضوع می‌کنن و در واقع وظیفه و ماموریت اصلی شون هم همین هست. سودآوری یه سری قواعد و روش های بین‌المللی داره و یه

۱- درآمد و سودِ بیشتر، کی بدش میاد؟؟ بیشتر بخوانید »

۷ نکته در مورد بزرگترین محصولات شکست خورده

۷ نکته در مورد بزرگترین محصولات شکست خورده در گزارش سی بی اینسایت با موضوع” ۲۰ عامل شکست کسب و کارهای نوپا ” که در این نوشته هم به آن اشاره کرده‌ام، اولین عامل شکست را عدم نیاز یا اقبال بازار به محصول با ۴۲ درصد فراوانی معرفی کرده است. در گزارش دیگری همین موسسه

۷ نکته در مورد بزرگترین محصولات شکست خورده بیشتر بخوانید »